22.8.16

Walimah Imah and Safuan

Hi,

Last weekend, sah la Safuan jadi suami orang.
Alhamdulillah, dengan sekali lafaz, Nurhalimah sah jadi isteri dia..

 
 
 



Eh, aku yg over excited dh kenapa..

tah la, to me, every wedding to bnyak sgt moments. dah la kawin ni sekali je.. org yg kawin banyak kali, lain cter la kan.. tettttt...  so, kene la appreciate every moments tu.

Walaupun adik ipar ke, adik sedara ke, 2pupu ke, kalau majlis akad nikah and majlis perkahwinan tu ade kaitan nag aku, aku akan get involved, tukang menyebuk, tukang nk tolong, tukang bagi idea walaupun idea tah pape.. pape la aku la tu..

so, akad nikah malam, lpas isyak, so tema coklat, haa tema2 ni yg penting.. tapi disebabkan malam, so xbapa la nk bergambor sgt sbb gelap. haha. Tapi, sume pun sporting, sume pakai coklat.. tpi di sebabkan bgtau tema last minit, so budak2 xbape nk coklat sgt. Aku pun coklat recycle. asal boleh..

 
 
Selesai akad nikah, esoknye resepsi pulak..
 
Tema Kelabu.. sgt2 cantik..
 

 


 
 erm.. minggu depan kat belah Seremban plak.. jumpe miggu depan.. hihi.



No comments:

Post a Comment